راهنمای حل پرشین پازل

راهنمای قدم به قدم حل معماهای پرشین پازل

راهنمای حل پرشین پازل

راهنمای قدم به قدم حل معماهای پرشین پازل

طبقه بندی موضوعی

سلسله دوم مرحله یازدهم

چهارشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۵ ب.ظ

مرحله یازدهم :

راهنمایی های خود سایت :

هیچی :|


راهنما در ادامه مطلب

راهنمایی سطح 1 :

در این مرحله یک فایل صوتی وجود داره که باید حتما دانلودش کنید

به تیتر صفحه دقت کنید و سعی کنید با استفاده از اون آدرس عکس رو تغییر داده تا به عکسی جدید برسید

به کنار قطار عکس دوم دقت کنید ...


راهنمایی سطح 2 :

باید با توجه به نوشته کنار قطار قسمتی از فایل صوتی رو سریع و قسمتی رو کند کنید تا به جواب برسید

نظرات  (۲۳)

  • سید علی غضنفری
  •  باسلام
    وب خوبی دارید.لذت بردم.به من هم سر بزنید.
    راهنمایی گفته Faster Faster پس باید سرعت اون آهنگ رو ببری بالا
    منم همین کارو کردم و به یه جمله رسیدم اما رمز نبود
    تا یکی از دوستان گفت که از 30 ثانیه آخر آهنگ رمز معلوم میشه
    خوب دقت کنی یارو یه چیزی میگه تو مایه های ج....  ...شم!!


    پاسخ:
    با توجه به این باید به اون فایل با سرعت بالا گوش بدید و در ضمن روی عکس این قطار حرف "R" نوشته شده که حرف اختصاری برای "Right" هست
    پس باید به اسپیکر سمت راست با دقت گوش کنیم
    ولی من خودم وقتی سرعت فایل رو زیاد میکنم جمله ای نمیشنوم ! شما چطور گوش کردید که جمله ای که گفتید رو شنیدید؟ 
    با یه نرم افزار بخصوص که کارش همینه
    ولی چیزی که میگه ربطی به رمز نداره
    گفتم خودمم متوجه رمز نشدم و بلاخره از کسی پرسیدم
    حالا اگه میخواید رمزو بگم بهتون
    پاسخ:
    من از نرم افزار Power Sound Editor  استفاده میکنم
    شما رمز رو نگو ولی از همون کسی که بهت رمز رو گفته بپرس که چطوری به رمز رسیده
    از این استفاده کنی بهتره
    Audio Speed Changer
    راهنمایی: اون اهنگی که دانلود میکنه رو 30 ثانیه اولو سریع کنید بقیه اش رو اهسته جوابو میگه جواب مال خیلی قدیماست
    امروزه هم زیاد ازش یاد میکنن
    با سلام عکس رو صفحه ی جدا باز اسم عکس نوشته Slow به منظور اهنگ رو یواش گوش بدید جوابش رو میدونم بگم؟
    پاسخ:
    من که هرچی تند و کند کردم به نتیجه ای نرسیدم
    یک محبت بکنین و فایل سریع شده رو سیو کنید و آپلودش کنید (همون قسمتی که رمز رو میگه) تا منم مرحله رو رد کنم و بریم سراغ مراحل بعد
    نیما 13 رو تونستی حل کنی؟
    نه احسان من تو دوازده هم هنوز
    پاسخ:
    من خودمم هم میدونم جواب مرحله یازده چیه ولی میخوام بدونم چطور میتونم به جواب برسم
    میشه یکی مرحله 13 سلسله 2 رو راهنمایی کنه لطفا
    پاسخ:
    شما این مرحله رو راهنمایی کن تا پست مربوط به مراحل بعد رو بزارم و در موردشون بحث کنیم 
    وقتی اون عکس قطار رو تو یه صفحه جدید باز میکنی اگه تو نوار آدرس به جایslowتایپ کنی fast عکس یه قطار جدید رو میاره که روش نوشته 32بار سریع تر از قطار آهسته.
    منظورش این بود که باید اون صدای قطاری که اول مرحله دانلود میکنی رو تا ثانیه 32 سریعش کنی بقیشه رو هم سرعتش رو کم کنی بعد این کارا اگه آهنگ رو پخش کنی جواب رو میگه(به سختی قابل فهمه ولی بعد از چند بار گوش دادی متوجه میشی).
    یکی ایمل بده یا شماره موبایل جواب های 13 و دوازده رو بگم 09395086483
     nimakhatayi@yahoo.com
    نیما خوبی؟
    یکی چهارده رو بگه.
    مرحله 12:
    دقت کن پایینش نوشته این عدد دودویی(Binary)نیست یعنی چی؟
    منظور از دودویی تو گسسته یعنی تو مبنای دو نیست.پس الان تو مبنای دهه پس باید به مبنای دو ببریش.
    سپس جواب حاصل رو ناتش کنی این یعنی چی؟
    نات کردن یعنی اینکه مثلا بعد از بردن به مبنای دو عدد شد 1100101
    حالا باید به جای یک صفر و به جای صفر یک بذاری
    حالا دوباره عدد به دست آمده را باید به مبنای ده ببریی جواب شماره پلیس یه کشور تو اروپاست.
    میتونی از لینک زیر شماره پلیس کشور هارو ببینی:
    http://firomid.blogfa.com/post-101.aspx
    وقتی جواب رو پیدا کردی جوابو بزن:
    پلیس ...
    اگه جواب رو پیدا نکردی از به نیما ایمیل بده
    مرحله 13:
    chin lotd رو یه جور دیگه تایپ
    اگه تو گوگل جست و جو کنی:کلمه lotd
    ببین چی میاره؟
    حالا یکی مرحله 14 رو راهنمایی کنه.
    من فقط میفهمم میگه "آقایوا خانوما .... لطفا"

    چیزی دیگه متوجه نمیشم !!
    جواب اینو بی زحمت واسم بفرستید !
    سلام ما برای این مرحله با نرم افزار adobe audition  هم reverse کردیم و هم معمولی یه تیکه رو تند و یه تیکه رو کند کردیم. احساس میکنیم که یه کلمه گفته میشه ولی متوجه نمیشیم چی. خواهشا بیشتر راهنمایی کنید. این مرحله خیلی وقت ما رو گرفته.
    پاسخ:
    مشکل اینجاست که من خودم هم هنوز نتونستم جواب رو پیدا کنم :|
    حتی کلمه رمز هم ندارین؟
    شاید بشه از مهندسی معکوس فهمید چرا جواب اونه.
    آقا من هر جوری سریع کردم اولشو و بقیه شو آروم، به چیزی نرسیدم!
    میشه بگید دقیقا چقدر باید سریع تر و آروم تر بشه؟ (مثلا بگید زمانش چقدر باید کمتر و بیشتر شه)
    پاسخ:
    واقعا کسی اینجا نیست بدونه چطور باید به جواب رسید؟
    لطفا جواب آخر رو نگین.
    راه رسیدن به جواب رو بگین.
    خب بالاخره فهمیدم چی داره میگه تو اون فایله. (البته به جز یکی دو کلمه ی آخر)
    ولی هنوزم نتونستم رد کنم مرحله رو.
    فقط یه سوال:
    الان دقیقا رمز از توی این چطوری در میاد؟ کل این چیزی که میگه رو باید بنویسم؟ یا یه کلمه ی خاصیشو؟ یا اصن یه چیز دیگه؟
    پاسخ:
    رمز این مرحله فقط 2 کلمه هست.
    البته خودم هم نمیدونم دقیقا چطوری باید به این 2 کلمه رسید.
    به هر حال ممنون میشم اگه به جمله یا کلمه خاصی رسیدی فایلی که سرعتش رو تغیر دادی رو به این ایمیل بفرستی :
    emperartoor@yahoo.com

    و در ضمن توضیح بده که کجای فایل رو با چه سرعتی تغیر دادی

    آقا ی مسلمونی بیاد جواب رو بگه

    راهنمایی نخواستیم

    سلام. یه راهنمایی برای سلسله دوم سوال 11 لطفا. فایل رو گوش دادیم تا ثانیه 28 رو و متوجه شدیم چی میگه ولی ربطی به رمز نداره. لطفا یکی راهنمایی کنه

    تا ثانیه ۲۸ میگه: آقایون خانوما بلیطا رو حاضر کنید. تا چند دقیقه دیگه میاییم به کوپه ها سر میزنیم

    آقا اگه میخواید ما این مرحله رو رد نکنیم بگید خب :| چیه این یک ساعته داریم کند و تند میکنیم هیچی از توش در نمیاد

    خب وقتی خیلیا با این که می‌دونستن چی کار باید بکنن نرسیدن به جواب، یعنی یکم معماعه خوب طراحی نشده.
    چرا جوابش رو نمی‌ذارید که آدم ردش کنه این رو؟

    جاده ابریشم!

    استفاده کنید و لذت ببرید

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی